Jurrie van Rooijen werd afgelopen jaar CTO bij Jumbo supermarkten in uitdagende en turbulente tijden voor de organisatie. Welke rol speelt Jurrie als CTO bij de koers naar ”Jumbo zoals Jumbo bedoeld is”? Hoe vind de organisatie haar ”founders mentality” en focus terug? Hoe past ze die aan naar de huidige tijden? Welke keuzes maakt ze en Jurrie daarvoor wel en niet? Jurrie neemt ons mee in het belang van ”feasibility” hierbij, wat het van zijn team vraagt in dicht bij de business owners te staan. Maar ook hoe hij zorgt dat hij als nieuwe Jumbo’er, rekening houdend met het DNA van de organisatie, wel voor verandering kan zorgen in de organisatie in samenwerking met zijn mede ExCo leden. Na zijn inleiding bespreken we met elkaar welke lessen en ervaringen we herkennen uit Jurrie zijn verhaal en hoe wij hiermee omgaan.
Inleider: Jurrie van Rooijen | CIO Jumbo
Heeft u interesse in deelname of vragen over de CIO Top dan kunt u direct contact opnemen met Stefanie Grimbergen.